Πολιτική Επιστροφών
Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης
Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του:
- επισκευή του προϊόντος ή
- αντικατάστασή του
- υπαναχώρηση από την πώληση.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον :
- Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται διαφορετικό προιόν από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
- Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 26220 20019 ή στο mail chelmiskosmimata@gmail.com, προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
- Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.
- Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και στην αρχική του συσκευασία, χωρίς φθορές και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια της εταιρείας είτε της επιχείρησης.
- Δεν αφορά κόσμημα εξατομικευμένης παραγγελίας όπως κοσμήματα με ονόματα, ημερομηνίες, χαράξεις και δαχτυλίδια που έχετε ζητήσει νούμερο ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
Δικαίωμα Yπαναχώρησης
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων.
Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός έξι (14) ημερολογιακών ημερών.
Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον:
- Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως βέρες, ή μετατροπές ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
- Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ των ορολογιών και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
- Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του καταστήματος helmis.gr και οι ετικέτες του προϊόντος.
- Επιστραφούν, σε άριστη κατάσταση,όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσης, και η απόδειξη αγοράς.
- Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
- Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στη διεύθυνση chelmiskosmimata@gmail.com, με ένδειξη “Επιστροφή” και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.
Το κατάστημα helmis.gr δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει μαζί σας, στο τηλέφωνο που θα έχετε δηλώσει με σκοπό οποιασδήποτε διευκρίνηση για το προϊόν που έχετε παραγγείλει.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα helmis.gr, έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 26220 20019 ή στο email chelmiskosmimata@gmail.com