Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Κοσμήματα
Αποθηκεύστε τα κοσμήματά σας ξεχωριστά και αποφύγετε την έκθεσή τους σε υγρά και καλλυντικά. Η υπερβολική ζέστη και η υγρασία μπορεί να κάνουν τα επιχρυσωμένα κοσμήματα να αμαυρώσουν, κρατήστε τα κομμάτια σας σε σκοτεινό, δροσερό και ξηρό μέρος για να το αποφύγετε.
Η καλύτερη συμβουλή μας θα ήταν: να φοράτε συχνά το κόσμημά σας (αυτό βοηθά στη μείωση της οξείδωσης) και να το κρατάτε στη ειδική θήκη του όταν δεν το χρησιμοποιείτε.
Πληρωμή & Αποστολή
Η πληρωμή της παραγγελίας σας, μπορεί να πραγματοποιηθεί με δυο τρόπους:
- Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Για περισσότερες λεπτομέρειες, δείτε την σχετική σελίδα πληροφοριών “Αποστολή & Πληρωμή”.
Εάν είστε εγγεγραμμένοι χρήστες, μπορείτε να μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου χρήστη πατώντας στον σύνδεσμο “Ο Λογαριασμός μου” και επιλέγοντας από το μενού “Διευθύνσεις” να τροποποιήσετε τον τύπο διεύθυνσης που επιθυμείτε (διεύθυνση χρέωσης ή αποστολής).
Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας μετά την ολοκληρωσή της, ώστε να γίνει έγκαιρα η διόρθωση της, μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικώς στον αριθμό 26220 20019.
Το κόστος μεταφορικών για κάθε αποστολή ανέρχεται στα 4€, ενώ για παραγγελιές με αξία 60€ και άνω, τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Οι αποστολές πραγματοποιούνται σε συνεργασία με την ταχυμεταφορική Speedex και ο χρόνος παράδοσης μεταβάλεται αναλόγως την περιοχή (1-3 εργάσιμες μέρες εκτός απροόπτου).
Όσον αφορά προϊόντα κατόπιν παραγγελίας, ειδικές κατασκευές ή προϊόντα που χρήζουν τροποποίησης, θα ειδοποιηθείτε είτε μέσω email ή τηλεφωνικώς για το χρόνο αποστολής.
Επιστροφή & Αλλαγή
Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του:
- επισκευή του προϊόντος ή
- αντικατάστασή του
- υπαναχώρηση από την πώληση
Επίσης, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, δείτε την σχετική σελίδα πληροφοριών “Πολιτική Επιστροφών”.
Για οποιοδήποτε θέμα αφορά την παραγγελία σας και δεν καλύπτεται από τις πληροφορίες που μπορείτε να βρείτε στις αντίστοιχες σελίδες πληροφοριών, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 26220 20019 ή στο email chelmiskosmimata@gmail.com ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.